De ce este atât de important pentru business-ul tău un site bine făcut?
Indiferent că reprezinți o afacere la început de drum, că ești implicat într-o afacere de familie sau coordonezi o afacere de dimensiuni medii sau mari, este vital ca prezența ta on-line să fie în concordanță cu imaginea brand-ului tău și să comunice corect mesajul pe care vrei să îl transmiți.
În articolul de astăzi vom vedea împreună care sunt motivele pentru care este cu adevărat necesar să ai un site bun:
1. Web-site-ul reprezintă primul tău impact asupra clienților aflați în mediul on-line.
Prin urmare acesta trebuie să aibă un design bun și să fie bine organizat, respectând o ordine logică.
Un web-site cu un aspect modern și profesional îi va determina pe clienți să aibă o încredere sporită în afacerea ta. Web-site-ul vorbește în numele tău și trebuie să poarte către clienți mesajul pe care tu ți-l dorești, punând în evidență, prin design și structură, elementele tale de diferențiere. El trebuie să integreze corect elementele tale de branding (logo, gama cromatică, slogan, etc.) deoarece acesta reprezintă o continuare a imaginii tale. În plus, cu cât un potențial client regăsește mai ușor informația pe care o caută (însemnând că web-site-ul tău are o structură clară, logică, bine delimitată) cu atât șansele ca el să aleagă să cumpere de la tine sunt mai mari.
Niciun potențial client nu va petrece foarte mult timp pe un web-site unde informația este prezentată într-un mod ambiguu, asociind acest lucru cu o lipsă de profesionalism. După o simplă privire, vizitatorul web-siteului (adică potențialul tău client) trebuie să înțeleagă care este conținutul principal și ce informații poate regăsi. Acest lucru se poate realiza cu ajutorul meniului dar și al unei delimitări prin mărime și plasament. Nu în ultimul rând, este extrem de impoartant ca web-site-ul tău să aibă elemente ce te ajută să ieși în evidență, elemente că rămân în mintea potențialului client, determinându-l să revină. Un web designer bun va ști să aleagă acele elemente care să te ajute să maximizezi impactul asupra celor ce îți accesează web-site-ul.
2. Un web-site bun va transforma un vizitator într-un client printr-un flux simplu al procesului de cumpărare.
Un web-site cu un flux bine delimitat al traseului unui vizitator îți va fi cel mai bun prieten în procesul de transportare al acestuia din simplu vizitator în client. Trebuie să știi că atunci când un vizitator trebuie să urmeze foarte mulți pași pentru a afla cum poate achiziționa bunurile/serviciile tale, a solicita mai multe informații sau chiar a efectua procesul de achiziție, va renunța. Probabil ai auzit de butoanele call-to-action, cele care îndeamnă clientul la a realiza o acțiune. Ele trebuie să se regăsescă pe pagina dedicată fiecărui tip de produs sau serviciu astfel încât oricare dintre acțiunile de mai sus să se poată realiza cu un singur click. Un web designer bun te va ajuta să ghidezi pașii potențialului tău client astfel încât, la final, să vorbim despre un proces win-win
3. Un web-site bun este un site corect optimizat SEO ce îi va ajuta pe potențialii tăi clienți să ajungă mai repede la tine.
Toate aceste servicii profesionale ți le oferim la un preț rezonabil!
Îți spuneam mai devreme despre importanța design-ului. Trebuie să știi că, dincolo de design, un rol vital îl joacă și conținutul web-site-ului tău.
Scopul tău nu este doar să ai un site care să arate bine ci și să atragi cât mai mulți vizitatori pe care să îi poți converti în clienți.
Cum poți face acest lucru?
Prin optimizarea lui SEO,
metoda principală de optimizare, foarte succint, prin folosirea cât mai multor cuvinte cheie care să te ajute să apari cât mai sus în topul căutărilor pe un motor de căutare. Prin urmare, îți recomandăm ca alături de web designer, să ai implicate în proiectul de creare a web-site-ului tău încă două persoane: un specialist SEO și un content writer. Un specialist SEO te va ajuta să analizezi atât concurența cât și solicitările clienților (cele mai frecvente căutări în domeniul tău), stabilind cuvintele cheie ce pot atrage clienții, răspunzând nevoilor pe care aceștia la au. Mai departe, content writer-ul preia aceste cuvinte cheie și le integrează în texte unice, relevante pentru client. Este important să ai texte unice pentru ca motoarele de căutare să accepte și promoveze conținutul tău.
De asemenea, nu uita – cu cât un cuvânt cheie este mai des folosit, cu atât șansele să apari în topul căutărilor organice (adică al celor neplătite) sunt mai mari.
4. Un web-site bun este un site optimizat pentru afișarea pe telefonul mobil sau tabletă.
Un aspect important de care trebuie să ții cont este optimizarea web-site-ului tău pentru smart phone-uri și tablete. Un web-site bun este un web-site ce poate fi accesat de pe orice tip de device. Nu uita că ne aflăm într-o perioadă în care cea mai mare parte a informațiilor este accesată de pe dispozitive mobile. În cazul în care un potențial client îți vizitează web-site-ul iar conținutul nu este corect afișat, nu numai că nu va cumpăra atunci de la tine dar va decide și să nu mai revină, considerând că este neactualizat și să oferă siguranța unor servicii de încredere.
5. Un web-site bun este un site găzduit pe un server stabil și performant pentru SEO.
După ce ai finalizat web-site-ul tău, ai un design perfect completat de un conținut adecvat, ai grijă ce hosting alegi. Este impoartant ca el să fie găzduit pe un server stabil și performant pentru SEO. Nu îți dorești un web site care să nu funcționeze, determinându-i pe vizitatori să se orietenze către concurență.
6. Un web-site bun este un web-site actualizat.
Ai grijă să nu uiți de web-site-ul tău o dată ce a fost creat. Actualizează în permanență informațiile astfel încât ele să rămână pertinente. Investește timp și resurse în creare de articole pentru blog-uri sau descrierea produselor și/sau serviciilor tale. Este important să oferi atât cantitate cât și calitate. În momentul în care adaugi, în permanență, conținut nou și relevant pe web-site-ul tău, acesta devine atractiv pentru motoarele de căutare și pentru programele lor de indexare automată.
Nu în ultimul rând, un conțiut bun poate deveni rapid viral, fiind distribuit de cât mai multe persoane și ajutându-te să ajungi la cât mai mulți potențiali clienți.