In cazul in care concurentii dvs. sunt in numar mare si bine reprezentati pe internet - devine necesara abordarea unei strategii de promovare activa si dinamica pentru a obtine rezultate perceptibile constant - cea mai la indemana metoda este Platforma Google AdWords.
Chiar daca nu realizati pe moment puteti pierde constant clienti chiar si dintre cei existenti, pentru ca se cauta si trebuie sa fi de gasit usor.
Pentru a putea garanta o exploatare la maxim a potentialului online, indiferent de activitatile de publicitate si marketing intreprinse, este nevoie si de utilizarea platformei de promovare Google AdWords.
Inainte de toate, foarte important, este indicata o revizuire a ofertelor care urmeaza a fi promovata pentru ca accesarile costa si trebuie eficientizata la maxim conversia.
Prin Campaniile Google AdWords se poate garanta fara probleme accesarea potentialilor clienti, dar pentru a putea garanta si rezultate trebuie ca si oferta sa fie pe masura.
Sa luam cateva exemple pentru a vedea cum decurg lucrurile de la oferta la rezultate.
I. Promovare & Google AdWords pentru Firme de Transport
Oferim servicii specializate de promovare adaptate firmelor de transport, cu alte cuvinte, prin Platforma Google AdWords putem oferi solutii de promovare online rentabile, cu rezultate rapide si masurabile firmelor care activeaza in domeniul transporturilor.
De Ce sa folosim Google AdWords pentru a face publicitate serviciilor de transport?
1. In general atunci cand se manifesta nevoia de transport aceasta este:
- Concreta - de unde pana unde
- Sigura, omul nu cauta pe google daca nu are nevoie
- Si in majoritatea cazurilor urgenta,
Practic atunci cand cineva are nevoie de servicii de transport stie foarte bine ce vrea, de unde, cand, si pretul dorit - motive pentru care deciziile sunt luate rapid, in multe cazuri chiar dupa prima accesare.
2. Cautarile se efectueaza in locatii diverse:
- In locatia transportatorului, de exemplu judetul in care i-si are sediu firma
- Dar majoritatea cautarilor se efectueaza din alte locatii (alte judete, alte tari in cazul transporturilor internationale), locatii in care afisarea pe prima pagina la cautari este foarte dificila, greu de verificat, imposibil de garantat
3. Prin aceste campanii de promovare se poate aduce trafic de calitate din cautari - din randul potentialilor clienti care cauta pe Google, deci au intentie de cumparare certa
Acestea reprezinta principalele motive pentru care serviciile de transport sunt foarte cautate pe internet si se preteaza foarte bine promovarii online, dar pentru a avea rezultate remarcabile este decisiv sa ocupati primele pozitii la cautari:
- Local, in acest caz este foarte important si Google My Business (crearea si actualizarea contului Google My Business pentru ca sa fi afisat din Google Maps la cautarile locale)
- National si international in cazul in care rutele nu sunt locale
Avand in vedere aceste aspecte am dezvoltat o oferta personalizata pentru firmele de transport.
Oferta de promovare prin platforma Google AdWords include:
- Creare cont AdWords pe adresa Gmail dedicata
- Structurare campanie AdWords
- Formalare si integrarea ofertelor unice sub forma de Add-uri (anunturi / oferte promovate)
- Asigurarea pozitiilor la cautari care garanteaza rentabilitatea
- Buget alocat in prima luna
- Administrare si optimizare in timp real
- Raportare lunara: rezultate; conversie; eficienta; evolutii; tendinte; oportunitati; concurenta; masuri pentru cresterea rentabilitatii.
Beneficii unice:
- Clienti noi constant, in mod regulat - zilnic
- Transparenta 100 % in platforma
- Exclusivitate, nu promovam firme concurente, motiv pentru care oferta are un caracter limitat
Investitia intr-o campanie de acest gen porneste de la sume cumprinse inte 200-400 euro / luna, in functie de:
- Marimea grupului tinta, setarile regionale, zonele vizate de campanie
- Concurenta din online, cat de bine sunt reprezentati concurentii dvs.
- Specificul transportului si frecventa cu care se opereaza
Daca ne puteti spune cati clienti noi aveti nevoie pentru a rentabiliza o astfel de investitie atunci noi va putem garanta rentabilitatea.
II. Publicitate si AdWords in cazul Firme Import si Distributie
Pentru firmele de import si distributie propunem un mix flexibil de promovare online bazat pe doua componente, raportul carora este determinat de specificul firmei, respectiv forta si strategia de vanzari.
1. Promovare Online prin reteaua Display a Google Adwords:
- Promovare prin banere directionate pe pagini relevante vizitate de catre potentialii clienti;
- Prin aceasta metoda se acceseaza un grup tinta relevant si foarte numeros (peste 10.000 de afisari zilnic);
- Modalitate ideala pentru constientizarea produselor si serviciilor furnizate;
- O oferta bine formulata se poate orienta si directiona eficient pentru a fi contactati de clienti noi in mod regulat
2. Promovare prin campanii de Tip Search cu efect imediat, recomandat:
- In cazul produselor care se cauta frecvent online
- In cazul in care este posibila o distributie directa
- Atunci cand prin agenti de vanzari sau alte metode offline nu se poate asigura o buna penetrare a pietei
Beneficii:
- Constientizare produse;
- Suport vanzari pentru agenti;
- Vizibilitate pentru revanzatori, distribuitori locali, colaboratori;
- Cresterea vanzarilor directe din online;
- Marirea bazei de date cu clienti.
Oferta noastra de publicitate prin platforma Google AdWords include:
- Creare Cont AdWords pe adresa Gmail dedicata
- Structurare campanii AdWords
- Definire Campanii de Tip Search
- Definire Campanii de tip Display
- Administrare Campanie
Raportare lunara: rezultate, conversie, eficienta, evolutii, tendinte.
OFERTA include practic definirea, bugetul, si administrarea campaniilor de tip Search si Display pentru 1 luna.
Oferta de administrare incepand din luna a 2-a este 10% din bugetul de promovare (minim 50 euro).
Ce ne diferentieaza:
- Oferim exclusivitate pe segment partenerilor nostri
- Nu promovam firme direct concurente, motiv pentru care oferta are un caracter limitat.
Investitia intr-o campanie de acest gen variaza, inepand de la 300-400 euro in functie de:
- Grupul tinta (local - 1 judet, regional, national, sau international)
- Concurenta din online
- Specificul produselor si serviciilor promovate
Cati clienti noi ar rentabiliza o astfel de investitie?
III. Promovarea online & firmele de constructii si amenajari
In cazul firmlor de transport este nevoie de rabdare si perseverenta pentru a obtine rezultate notabile.
Domeniul constructiilor este unul foarte sensibil si intoxicat pe la noi, in multe cazuri chiar din vina furnizorilor sau a clientilor "mai putin seriosi", ca sa fim corecti politic.
Domeniul Constructiilor prezinta cateva caracteristici speciale:
- Lipsa de incredere de partea beneficiarilor
- Lipsa de competenta si seriozitate in randul multora dintre furnizori
- Nu se aloca fonduri suficiente pentru realizarea unor lucrari de calitate
- Ambiguitate, planificare precara
- Nu reprezinta o nevoie pe moment, urgenta, astfel se taraganeaza mult lucrurile si mai apoi lucrarile
- Clientii se documenteaza temeinic inainte de a lua decizia de contractare
Internetul ofera posibilitatea transformarii acestor caracteristici in puncte forte prin oferirea de informatii autentice si verificabile, motiv pentru care propunem o promovare bazata pe continut, continut care sa reflecte competenta, transparenta, seriozitate, si preturi corecte.
Oferta noastra de promovare este una progresiva:
1. Ceare continut relevant, oferte unice explicite:
- Detalii de executie: pregatire lucrare, faze de lucru
- Estimare necesar de materiale
- Preturi orientative pentru materiale si executie
- Termene de executie si garantii asumate
- Referinte - justificare si documentare prin poze autentice
3. Optimizare pentru cautari si Promovare prin platforma Google AdWors
- Primele pozitii la cautari garantat
- Transparenta 100 % prin acces client la cont AdWords
- Cereri oferta - potentiali clienti constant, in mod repetat
Beneficii:
- Pozitionare buna la cautari
- Evaluarea ofertelor proprii si a concurentei
- Diferentiere
- Oferim exclusivitate pe segment partenerilor nostri
- Nu promovam firme direct concurente, motiv pentru care oferta are un caracter limitat
Investitia intr-o campanie de acest gen variaza incepand de la 300-400 euro, practic 2-3 lucrari noi pot acoperi investitia fara probleme.
Investitia si rentabilizarea variaza in general in functie de:
- Grupul tinta si concurenta din online;
- Specificul lucrarilor executate, valoarea medie a lucrarilor executate;
- Obiectivele firmei, respectiv stadiul de dezvoltare
IV. Promovare Magazine Online - AdWords Tip Search & Display
Indiferent de produse, magazinele online necesita foarte multa implicare si creativitate in ce priveste activitatea de promovare.
In general administratorii majoritatii magazinelor online dispun de resurse limitate cu care trebuie sa faca fata atat pe partea de administrare, logistica, procesare comenzi - relatii clienti, cat si in ce priveste activitatea de marketing si promovare, fara de care business-ul nu este sustenabil.
Pentru acestia propunem un parteneriat de externalizare partiala a serviciilor de promovare prin Google AdWords, mai exact, propunem sa preluam o parte din activitatea de promovare online Google AdWords:
- Campaniile de Tip Search sau
- Campaniile de Tip Display
(nici intr-un caz nu sunt recomandate campaniile combinate Search + Display pentru ca nu se pot evalua si optimiza eficient)
Credem ca o colaborare de acest gen aduce pe langa beneficiile oferite de AdWords si multa creativitate si obiectivitate in derularea campaniilor.
Oferta Include:
- Creare CONT AdWords pe adresa Gmail dedicata
- Transparenta 100 % prin acces client la cont AdWords
- Structurare Campanii AdWords
- Administrare campanie si optimizare in timp real
- Consultari si raportare despre rezultate, conversie, eficienta, evolutii, tendinte.
Important de retinut, modul de abordare, strategiile, costurile, si implicit rezultatele obtinute cu ajutorul AdWords depind foarte mult de specificul serviciilor furnizate, nu exista o reteta general valabila - Google AdWords te ajuta, te baga la cheltuieli, genereaza trafic - contacte - potentiali noi clienti, dar castigul depinde direct de cat de bine te poti folosi de tot ceea ce iti ofera.